jag är tillbaka på rättpsyk

ja då var ja tillbaka,, jag har spenderat åren på behandlingshem, låsta SiS Boenden runt om i sverige, jag hara vart på psyk, och ännu mera hem av olika slag, men allt rasade totalt 2013 då jag börja slå poliser för jag inte trivdes på boendet, jag mådde dåligt, personalen fanns aldrig tillgängliga.. jag tänkte om jag blir inlåst.. DÅ FÅR JAG NÅGON ATT PRATA MED 
 
fel jag hade, här finns bara psykotiska människor, och folk med missbruks problem.. jag har svårt att säga nej ibland.. och skulle någon jävel här inne erbjuda mig något piller eller pulver så skulle jag inte våga säga nej.. och jag har tänkt på det... hur ska jag kunna bli fri när droger flödar på hela sjukhuset?  jag menar.. jag kan ju bara låta bli, strunta i det.. men jag är så jävla nyfiken av mig.. vill prova vad som händer, testa gränser... samma problem jag hade som barn... 
 
Drogerna kommer aldrig sluta flöda på detta sjukhus.. och så länge det kommer komma in på min avdelning är jag så körd!! jag behöver vara med folk som är så långt ifrån droger som möjligt. jag uppskattar folk som har pundat ner sig totalt men sedan tagit sig upp och startat ett liv.. jag har mött en hel del sådana människor av alla år på hem.. 
 
vad ska jag göra?! Personalen gör ingenting. dem pratar med oss, men vad hjälper det? igår var det en som smugglat in en tändsticka på rummet och rökt. ja.. det blev ju inte mycke till konsekvenser där.. 
 
jag måste bort från detta sjukhus.. jag kanske inte är helt färdigrehabeliterad. men låt mig komma nånstans där det inte snackas droger 24/7, och hur man smugglar in på bästa sätt...
 
jag behöver lite lugn och ro runt mig, personer som vet hur det känns att ha brinnande ångest, självskade beteende och hur det är att vara ensam.. jag har folk runt mig.. men inte tillräckligt nära.. gotland är lite långt bort, och mina andra två jag syftar på har sina egna liv.. så jag får fortsätta kampen on my own.. men jag vet en sak.. antingen sticker jag .. eller så måste jag berätta för personalen för jag orkar fan inte längre att göra saker jag inte vill egentligen. det är inte jag jag har väl aldrig velat punda? hallå ?! jag har sett baksidan av det mamma och mina bröder.. 
 
 
 
Tack för att ni ville läsa.. 
2015-07-26 @ 17:25:28 Allmänt Permalink


Kommentarer
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0