mvg

tjabbaaaaa :D allt bra med er? här sitter jag lycklig som en människa och lyssnar på social distrotion!
vill fan göra något idag, det vill jag varje dag!
söndag är en såndär tråkig dag som man bara vill göra något, inte vara hemma, helst typ åka till stan med familjen. Blir nog inte idag.

jag klarar mig, kan sitta vid datan hela dagen med, :D knarkar låten : angel wings!  så jäkla bra låt, tack petter, du är bäst.

jag vill ha godis, som vanligt, men jag har gått upp i vikt som fan, typ 10 kilo? så jag måste hålla igen, men jag suger på det!!! haha, får börja med det efter sommaren? för i sommar ska man ju bara ha trevlig och käka gott ! jag
2011-06-19 @ 14:13:11 Allmänt Permalink


Kommentarer
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0