lycklig! alltid

Hej på er, har vart ledig ett par dagar, rätt skönt fakiskt, har varit istan och köpt lite kläder, ska nog åka in och köpa mer en annan dag, eller inte kläder, när jag börjar jobba ska jag köpa lite andra grejer, :) kanske en systemkamera, högtalare till datan, ny mobil, och lite grejer.
Livet rullar på, jag sköter mig, och snart så, har jag gått ut nian också!

Idag vet jag inte vad ska göra, plocka in kläderna jag köpte igår i garderoben ska jag göra, jag vill på loppis, jag älskar loppis, speciellt att titta efter glas, med roliga tryck på.! jag samlar på sånt:) här har ni en bild på mig! puss
2011-06-04 @ 11:54:35 Allmänt Permalink


Kommentarer
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0