humörsvängningar

Hej alla ni som läser min tråkiga blogg, typ ingen som läser, men jag skriver av mig här iallfall, mit humör är inte på topp. Jag har blivit så jävla känslig! jag kan bli ledsen och gråtfärdig för så liite! igår blev jag helt förskräkt av en grej som verkligen sårade mig. och bara nu för några minuter sen så frågade fia om hur mycket läska jag dricker egentligen (hade ett glas cola zero i handen) ja jag hade druckit en hel del läsk förut, och jag vet att jag är överviktig. Jag är lycklig, men jag har istället blivit något jäkla känslig, och jag hatar att jag ska börja grina för så jävla lite.



jag uppfattas väl inte som normal! fuck!

ska bli så skönt att komma bort från den här ön! har ändå inga vänner här ° gammal bild, men just nu är mitt humör en jävla bergochdalbana, om inte mer!
2011-06-30 @ 21:06:25 Allmänt Permalink


Kommentarer
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0