hassela



VARNING FÖR ETT STARKT INLÄGG OM HASSELA










Jag måste få ur mig det här,  nu när jag ska ge mig iväg och inte ha med hassela att göra så ska ni få min åsikt på hassela gotland: 

Min åsikt är att hassela gör ett bra jobb med ungdomar, nej dem lyckas inte alltid. Dem har varit inblandade i en hel del korkade grejer, solidaritet vetifan jag kan säga  att den"policyn" håller, inte med det som har hänt nu i vår. Jag tycker Hassela har hanterat det ganska dåligt. Jag har faktiskt aldrig hört Hassela sagt "Förlåt, vi agerade fel den här gången" Jag tycker det är absurt hela hassela, sen om jag tycker det för att mina bröder har varit inskrivna där kan va så, där misslyckades dem rejält. Nåja, jag tycker hassela är ett skämt. Jag kan ta ett exempel i skolan, eftersom jag gått där, Helt plötsligt slutar en lärare komma, och dem säger att han är sjuksanmäld, när jag har fått information om att han har slutat, Jag har inte fått denna information av Roger, som jobbar där med, Utan av en lagkamrat som pratat med han. Att säga att han är sjuksanmäld, är inte rättvist, för det första har vi missat JÄTTE MYCKET lektionstimmar inom det ämnet, sen så tycker jag inte om när lärare ljuger och säger att han är sjukanmäld när han i själva verket slutat, och sen ser jag att hans skrivbord är rensat, sjukanmäld??? NEJ.... Jag skulle kunna ta upp massor, men jag vill inte det, med risk att jag får tillräcklig skit för detta inlägg, jag skriver kanske klokt om vad jag tycker om hassela när jag flyttat.

Jag har haft ett bra skolår på hasselas skola, dock tycker jag inte att saker och ting inte sköts på rätt sätt!







2011-06-15 @ 22:17:02 Allmänt Permalink


Kommentarer
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0