215

HEJ! ska iväg o jobba om en stund! sen ska jag till stan!

Btw så mår jag bra :D och jag ska flytta! men jag har ingen information och ge, för jag vet faktiskt ingenting om när och hur! lite dåligt av soc, jag har redan bombat dem med mejl de senaste veckorna...

jag har köpt ny mobil, en htc wildfire s , fick pengarna eftersom jag inte rökt på ett helt år, hela min klass rökte eller snusade. trodde aldrig jag skulle klara av det, men det gjorde jag! ny mobil blev det!

av pengarna jag tjänar ihop på jobbet så har jag ingen aning om vad jag ska göra med, spara tror jag. Har ingen aning vilka tider jag jobbar framöver och hur mycket, får hoppas på mycket eftersom jag flyttar tidigt i augusti!
2011-06-27 @ 11:11:09 Allmänt Permalink


Kommentarer
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0