sofijah <3

Det gör ont... i hela mig gör det ont! Det är nu jag börjar förstå hur jävla bra jag har det, Och nu ska jag flytta. Varför har jag inte förstått detta på riktigt förut? vi har släktingar här.  Inget spc för mig, men för roga, han är helt salig, kul för han!

lyssnar på deppmusik just nu. Måste försöka att acceptera detta. Folk, ni behöver inte vara rädda att jag ska göra något dumt. Jag ska verkligen försöka att hantera det.

Mitt i allt är jag smått kär i en kille, som jag vet att jag aldrig kommer kunna få. Dock är jag van vid denna känsla nu. Men han är ju så söt, trevlig. skulle kunna göra vadsomhelst för han. aja, puss på er!
2011-07-09 @ 12:43:30 Allmänt Permalink


Kommentarer
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0