lovely...

BLOGGEN LÄGGS NER!  tar inte bort den, men jag kommer inte att skriva i den, efter att jag flyttat, eftersom dator användningen kommer vara minimal..

har så mycket negativt OCH positvt i kroppen inför flytten,

positivt:
+ rummet verkar bra
+personalen verkar okej
+dem som bor där verkar okej

negativt:
-200 kr i månaden
-ingen tv på rummet
-ingen data på rummet
-dem är kristna
- det är fyra kilometer till en busshållsplats.
- jag är ensam tjej...


vet att det negativa blev mer än det positiva, men tyvärr! :(

jag försöker vara positiv till det här och jag ska ge det en chans! egentligen vill jag flytta  idag, innan fler dåliga tankar kommer! MÅSTE TÄNKA POSITVT!


fan vad bra jag haft det under 6 år! varför har jag inte insett det för? har fått 500 kr i månaden, nära till bussen, haft både tv o data på rummet! ska nog köpa en bärbar dvd,!
2011-07-28 @ 21:26:48 Allmänt Permalink


Kommentarer
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0