i was born this way, accept it

såg att min statistik gått upp en del :) alltid kul!

Idag har jag spelat äventyrsgolf på kneipbyn med emilia, kul.

Jag ska nog börja packa lite kläder nu! jag vill flytta NU! dock hoppas jag att boendet är bra!

för övrigt så förstår jag inte mig själv, hur kan jag vara så glad när ja inte har nån förutom min familj (amanda har jag också) visst blir man deppig på kvällarna, jag kan dock hantera det nu.

imorn jobbar jag som vanligt, ica har fan bättre sortiment i vissa grejer har jag märkt, hygien artiklar bl.a !

jag har spelat gitarr ett antal timmar idag, kanske börjar få lusten tillbaka? HOPPAS! Jag älskar ju att spela gitarr men jag är så jäkla lat, så jag plockar aldrig fram den!

mohaha
2011-07-17 @ 21:51:35 Allmänt Permalink


Kommentarer
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0