happyness

Är på bättre humör! fast ändå inte! tänker skriva lite om det som hänt i norge ur min synvinkel:

tycker det är helt sinnessjukt, och jag lider med människorna där! blir bara surare och surare när jag ser nyheterna om det. så jag undviker det, kollar lite på aftonbladet och kollar små uppdateringar.

Jag har inga "större" umgängeskrets i norge! känner dock två stycken som bor där! självklart har dem plats i mitt hjärta! dock så lever dem båda två som tur var <3  nu ska jag va lite mer allvardaglig..

Får lön på måndag, undrar om jag ska ta och beställa hem nåt från hm, eller från nåt annat? eftersom vi inte kommer ha tid att shoppa när vi är i kalmar ? kanske ska spara pengarna! något jag har EXTREMT svårt för! jag har en hatkärlek  till det, jag älskar att shoppa, ångesten kommer när jag inte har några pengar kvar!  aja, jag funderar på om jag ska till affären och frossa i tidnigar för min hundralapp jag får varje vecka? eller om jag ska spara den med! åååh låter ju som om jag har världens psykproblem med pengar ju! haha , men just pengar har jag svårt för, värt ett besök på psyket kanske? Nej skämt o sido behöver ja nog en "godman" som har hand om mina pengar så att jag inte slösar bort dem på en vecka, en dag, eller en timme! omg, måste fan skaffa mig en sån när jag flyttar till egen lägenhet! annars kommer jag få problem!







Ni som orkade läsa det här, ni får en kaka! :)






håller på med bildredigering, och vill ha ett program där det finns gott om penslar installerade! så svåårt att hitta har installerat hur mycket som helst, men det har åkt i papperskorgen, för det inte fallit mig i smaken!


Har ni tips på GRATIS program på bildredigering med massor av roliga penslar installerade är ni välkommna!


sumopain.com ligger tydligen nere? mitt favoritprogram! där kunde man göra HUR MKT som helst, aja, puss på er
2011-07-23 @ 14:57:09 Allmänt Permalink


Kommentarer
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0