struuuuul

HEJ mina underbara läsare, har haft det lite små struligt dom senaste två dagarna, men nu är det lungt igen. Idag fyller jag år. Har fått det jag önskaa mig.

Förresten så har jag haft en bra jul och ett bra nyår.

Har vart med Linda K som jag bodde med på Tyresö som var en ganska hemsk tid, men nu när jag ser tillbaka på det var det det jag behövde. Att komma ifrån lite. Jag känner det fortfarande att jag vill bort, även om jag inte säger det eller så, för jag tycker inte alls om att åka någonstans tvingat.

Ja. Imorn ska jag åka till stan Med Jessie :) jag ska klippa mig och försöka komma till elgiganten på något jäkla sätt? (omöjligt?)men jag måste, jag ska ju köpa min kamera.!


Ha det så bra, kram på er, jag lovar att ni ska få bilder i framtiden!
2011-01-04 @ 23:10:29 Allmänt Permalink


Kommentarer
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0