shulelul

hej bloggen, har inte alls haft tid med att skriva! jag är lycklig! Edgar! du gör min dag! 16 dagar gammal är han! så söt!
Samtidigt är jag väldigt förrvirrad över vuxenvärlden och på mig själv, jag menar jag är 16 och ska börja på gymnasiet, och vill bla flytta hemmifrån, men ibland så säger/gör man saker som framstår väldigt korkat? för det första så ska föräldrarna dra upp, att jag är 16 år och att man inte gör så/ säger så för det andra så säger dom: lägenheten står väldigt långt borta nu...
Jag menar, måste man bete sig perfekt i alla situationer! säger man eller gör man en liten dum grej så får man skit! ibland undrar jag om dom fattar NÅNTING? även fast jag gillar mina päron här på ön.  ingen match i helgen :( men ska åka o se ibk :D hoppas Max får stå :D och att jonas gatu gör många mål(min favorit! )
2011-01-30 @ 14:36:31 Allmänt Permalink


Kommentarer
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0