oro

Jag har lovat roger att jag ska vara positiv? vafan lova jag det för när jag vet att jag kommer att bryta det? aja, men ska iallfall försöka.
oron river i mig och jag är trött på mig själv över att jag har lovat en jäkla massa. jag vill inte säga att jag är lycklig men inte deprimerad heller, fast jo i vissa stunder känner jag mig det .
Jag ska nu försöka sova, jag har sovmorgon imorn, och vi börjar med matte i dont like, här har ni lite musik som jag lyssnar på för tillfället som mest! :      Nomy – Hjältar, Sagan Om Hur Det Sket Sig
Nomy – Cola Light
Nomy – Mina Ord Har Du Fått om ni vill ha mer av detta så kan ni gå in på min spotify där jag heter amira-p finns på spotify social :D puss
2011-01-11 @ 22:12:43 Allmänt Permalink


Kommentarer
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0