match imorn!

Ångesten river i mig! jag vet inte vad jag ska göra! jag har lovat att jag inte ska göra om det jag gjorde för någon vecka sedan. Just nu känns det som enda alternativ. jag vill bort från allt nu!
Har alldeles för mycket tankar nu som jag inte kan kontrollera. Nån måste agera  innan jag gör något dumt igen! Vad fan ska dom göra då? Snälla hjälp mig nu!
Är trött att jag är überlycklig en dag och sedan på botten en annan, jag menar, vad fan svarar man om någon frågar hur jag mår egentligen då?
Just nu sitter jag här och är på konstigt humör, skulle kunna slå till någon NÄRSOMHELST! jag måste hejda min impuls!!!
Det låter som om jag har det dåligt hemma, MEN jag har det jättebra och ändå är jag såhär :/
2011-01-08 @ 23:46:18 Allmänt Permalink


Kommentarer
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0