jag hatar sjukhus förresten..

Hej underbara läsare , har precis duschat och ätit, jag var i stan tidigare idag och gymma, ikväll ska jag ta det lugnt, eller så ska jag åka till stan med Roger o mabs. det blir isåfall bio, (änglagård 3)
Imorn har vi match igen, förövrigt så kämpade jag som ett djur förra matchen och jag var skit bra!
sedan att man inte får springa i sin egen takt är en annan sak börja tröttna på mina innebandy kamrater att man inte får springa i sin egen takt? ska inte skriva Mer om det nu för då blir det bara gnäll och det har jag inte lust med. jag funderar på att ta bort bloggen och starta en ny, mer självutlämnade blogg, lite mer personligare...
Aja, nu ska jag klä på mig och lyssna på lite musik puss på er!  sllänger in en bild! 
2011-01-08 @ 16:50:24 Allmänt Permalink


Kommentarer
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0