Hejdå sverige hej london

IMORN ÅKER VI!!!  :D fan vad kul ! men är jävligt rädd för flygresan! :S men det ska bli så kul! nu skiter vi i allt som heter diet, nu börjar min semester! är så lycklig, men sen när vi kommer hem så blir det inte så kul, ska på lite grejer då, men jag ska försöka koppla bort det! nu ska jag fokusera på SEMESTER I LONODN,

Ska på träningen ikväll! kommer inte kunna koncentrera mig! haha, Just denna träningen gör det absolut ingenting! jag ska upp tidigt imorn ! typ 6? fan vad trött jag kommer o va:D

Jag packar för fullt och lyssnar på dålig musik(justin bieber och house musik ) house musik är mitt VÄRSTA, men inte när jag peppar för något! :D
2011-02-28 @ 12:48:26 Allmänt Permalink


Kommentarer
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0