uppvärmning

Tjaaa, jag sitter i skolan nu, i datasalen, helt själv. Har gjort klar alla uppgifter, fett skillat! . så blire när man pluggat en hel söndag, och kan alla frågor som man blir frågad idag! mohahaha

Man får tacka lilla Roger! my DADDY <3 

Ja efter skolan så ska jag softa. Kolla hur det går med braskaminen, vi har beställt en braskamin.Den har kommit idag! så vi har massor med snickare hemme vid oss! sen ska jag träna. springa uppför lantmannas trappor, Har ingen lust alls!

Min kondis är fett konstig, jag orkar springa på träningarna i alla övningar och så, Men när jag joggar orkar jag fan 500 meter, jag har försökt att pressa men jag kommer inte längre. Jag känner mig så oerhört dålig på uppvärmningarna innan.  Roger säger att det handlar om inställningen.. Kanske? jag vet inte! jag tror inte det. Jag tror det är en psykisk spärr. har ingen aning. ATT nästan börja gråta på uppvärmningen är inte kul! Ångesten kommer tillbaka som om den alltid funnits i  mig!! fan!




jag tycker ju det e kul. Men jag tappar lusten på uppvärmningarna...
2010-09-27 @ 11:42:59 Allmänt Permalink


Kommentarer
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0