trött

tjaaa. denna vecka har jag börjat skolan, ganska okej, satsar högt! denna helg har jag inte gjort mycke, igår var jag på hasselas loppis, jag köpte en glassmaskin, och en spegel som ser ut som en gittarr!

jag är sjukt seg, och trött! hah, juste jag hämta mitt paket på ica! mina kläder är awesome!!

orkar inte skriva, vill bara rekomendera en blogg: www.conler.se
hon inspererar mig riktigt mycke, skulle lätt vilja lära känna henne!

 sen kan jag rekomendea några till: www.amst.blogg.se     
                                                            
                                                  www.kathalinas.blogg.se


gick i samma klass som dom ett tag! hahah awesome, har båda dåliga och bra minnen från vreten!
2010-09-05 @ 15:18:04 Allmänt Permalink


Kommentarer
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0