hey there dude

Tja! bra med er?? Nej det är det inte med mig, ska till Vibble, och jag mår ganska dåligt över det!
 men men..
Nu sitter jag i skolan och typ väntar på att klockan ska bli 12 så att jag kan gå ner o äta på kollektivet.
 Vi har haft bild på donnergymnasiet idag.
 INTE så kul vi skulle holla på med gips så att jag gipsa in min hand, bara det att jag inte kunde få ut den sen... liiiite weird blev det! hah Men tillslut så.

 Nu sitter jag här med skitiga kläder som e fulla av gips så egentligen vill jag hem o byta om men jag tror jag skiter i det!.

På lördag är det klinte marknad! ska jobba ,sen kanske jag ska gå med linda en stund, ska fråga henne snart<3
 (linda som jag bodde med i tyresö)











jaoo nu är jag hungrig och på dåligt humör! gud vilken bra kombination! ska inte gnälla mer, ha det bra!
2010-09-23 @ 11:43:09 Allmänt Permalink


Kommentarer
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0