JAAAAOOO

Heej sötnosar, det är fredag idag!! ja är glad. Ikväll ska vi på Hockey, funderar på att stanna hemma och bevisa att jag kan det utan att något dumt händer. Bara mys med mig själv kan ju också vara trevligt.

Det var gymnasie mässa igår. Fett kul. Naej , men jag blev SJUKT FÖRVIRRAD.... 

Jag ska nog gå Samhällsvetenskaplig linje med Beteende vetenskap som inriktning, om jag nu ska gå på gotland som det verkar.. Tror inte jag får flytta. :/ men men jag e ju bara 15. Jag har bråttom!

Sitter i skolan, har vart på klinteskolan och labbat med klassen. Inte kul.. Jo men jag får konstiga känslor när jag är på klinteskolan.

 Ska ha lektion om en timme. JAG ÄR TRÖTT jag vill sova.

När jag kommer hem så MÅSTE JAG STÄDA. det e SJUKT STÖKIGT.. PUSS PÅ ER <3
2010-10-15 @ 10:04:03 Allmänt Permalink


Kommentarer
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0