roooock

Tjaaa! Nu sitter jag o väntar på guysen, sak typ vara med o spela när dom repar, haha, roger hade sett att jag jag skrivit att jag ville starta band, och då sa han att jag kunde ta med hans acc gura och köra lite med kalasgubbarna, ringde precis till Uffe och fråga var dom var. Dom var vilse, Hade åkt till fel replokal. Haha.
Är ledig idag sköööönt! Dom andra har Prao, jag ska vara i skolan hela veckan, känns inte bra, Bara jag och Jannike + kanske en lärare... Nej tack..... men jag har inget annat val, så det är bara och stå ut om jag inte ska ta den lätta vägen, men nej, måste faktist få minst två VG! annars e jag inte NÖJD!!! 

 
Ha det bra! puss s
2010-05-17 @ 19:01:30 Allmänt Permalink


Kommentarer
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0