I THINK IM HAPPY NOW....

Tillbaka till verkligheten! Det har hänt en hel del! dom som vet dom vet! det är dom som inte säger något till någon! ni vet vilka ni är <3

Imorn ska jag till skolan, Klinteskolan! 8:A! Jannike ska va min assistent, vi känenr inte varandra så himla mycket, men det blir nog bra! Vi gick på stan härom veckan och det var helmysigt! det kommer nog att gå kannornes! jag äe lite mer orolig för mina betyg hur det blir med dom... jag tänker egentligen inte godta G:n men det får det bli eftersom det blir byte nu och så vidare, jag har ingen musik dom sista veckorna, o på södervärn fick jag Vg! om jag framförde min läxa som jag ALDRIG han :/ men..
låt oss se på det goda nu!

jag har målat klart rummet, nu är det bara listerna och allt småpill och göra. sen ska man på IKEA och shoppa sen är det klart!

 ha det gott alla läsare, LOVE YA (L) (<3) KAN inte ladda upp några bilder :/
2010-05-09 @ 15:09:59 Allmänt Permalink


Kommentarer
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0