wohoo

Hej igen, nu har jag gjort mig i ordning, packat allt,  och jag väntar bara på att få gå till busstationen med min ipod som kom igår som vart på lagning, jag fick en ny.. den andra gick inte o starta, weeird..  Hade liksom 700 låtar på den!!  men igår så fixa jag med låtar o sånt, så nu har jag 700 låtar! igen =)

Krullis är det man ska få spela! sen blire distriktslagsträning. Jag har fullt upp idag.

Imorn ska jag o familjebn, kanske åka skidor, annars blire bowling!

Senaste nytt från vårat hus:  det var iskallt i hallen och på toan nere! isoleringen? eller blåser det ?? Fy fan jag blev sur! jag vill söka till fuskbyggarna, men nu e det inte alls så farligt, vi har en värmefläkt där inne nu. Så nu e det bra =) aja. <3 jag e trött, och glad. kunde inte sova igår! irriterande. 

Peppar just nu med melodifestival låtar! =) me looove <3 ÄLSKAR DENNA SERIE!!!!!! <3
2010-03-04 @ 10:24:33 Allmänt Permalink


Kommentarer
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0