lets go girls

hejsan på er människor, här sitter jag i min säng och lyssnar på: Underbart med Kalle Moreus och orsa spelmän!
Jag är på underbart humör.

Kanske för att vi har match klockan 14.15 kom o titta det är mot Hansa hoburg B..
Jag ska vara ärlig och säga sanningen, jag går faktist aldrig ut på en match och tänker: nu J'vlar tar vi dom.
Jag tänker istället: NU ska inte släppa in bollarna bakom mih.! och blir antingen fly förbannad om det är en dag jag e på dåligt humör kan jag ibland börja nypa motståndarna i benen och så.. Det kanske jag inte ska skriva.. Haha. Jag skrev ju att jag inte har inställningen: Nu jävlar tar vi dom.

Målet är att inte förlora ! det är ju det som man ska tänka?

Aja igår så var mamsen och jag vid westbas o såg på andra chansen. Trevlans. + ATT DET VAR GOD KLADDKAKA Som dom bjöd på! mumma!

Lovet är slut och det är dags´för skolan igen! KUL, iallafall vissa lektioner, engelska e ju aldrig fel såsom svenska och No.

NO E kul men 8/10 fattar jag sällan nånting på direkten. Jo det där med medicin fatta jag direkt.. to easy var det









2010-03-07 @ 10:26:27 Allmänt Permalink


Kommentarer
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0