hejsan hoppsan

Hej, denna dag har jag spenderat åt att sova, städa, och träna på musikläxan.Nu kan jag hela låten utantill jag ska spela Welcome to my life med simple plan på gitárr, var tvungen att byta tonart, för den andra var låg.. Det var G.. den e antingen låg som sjutsingen eller hög som fan. så nu har jag fått på ett kapo. så nu kan jag spela och sjunga perfekt!

Jag har också städat rummet idag, jag hann ju inte igår. =) höhö...

nu sitter jag här, ska byta om nu. vi skall till westbergs och umgås med dom... o se på andra chansen. Inte jätte pigg på det eftersom jag vill sitta vid mitt nya program jag fixat på datan, : Chilirec.
Musik program! komplicerat och förklara men  man laddar hem musik lagligt !

Jag sak byta om n u.. Omg..... jag har match imorn. mot Hansa B. ! får se hur det går... puss på er!
2010-03-06 @ 18:06:41 Allmänt Permalink


Kommentarer
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0