GOOD NEWS EVERYBODY

Dágs att se på framtiden och gå vidare nu! Orkar inte med mer skit längre! Jag ska nå mina drömmar! om New york, och mitt yrke! tänker inte låta DIG vinna! du är svag och du är längst ner på jordens skala! du är svag som fan, nu skiter jag i dig! =)

Det som hände igår var inte bra, jag ångrar mig djupt!

Nu ska jag fokusera framåt satsa på skolan och sköta mig. Få tillbaka min mobil nångång, och få tillbaka fritt internet hemma.!

Anneli trodde på mig, sa att jag hade ambitioner men sen sa hon till mig att hon hade fel att jag inte hade några ambitioner alls! det kändes. För JAG vet att jag kan gå ut skolan med bra betyg!

Idag ska jag te bup, fan va skönt o prata med psykologen, som då heter, gissa??? ANNELI heter hon! alla jag känner typ börjar på AAAAA
 Dagen har börjat hyfsat, med att jag fått reda på små lögner osv, det kanske inte är så positivt, men vi har haft svenska ! =)

jag ska dra nu. jag väntar på att lektionen ska börja ! /amira

2010-03-24 @ 10:08:58 Allmänt Permalink


Kommentarer
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0