norrköping!!

hej , igår kom vi, hade en trevlig middag, sen såg vi VM FINALEN, Mycket trevligt resultat!

idag så var vi på kolmården , såg MASSA djur som: varg, lejon, tiger, delfin, och massa mer, trevligt hade jag iallafall , jag älskar min familj! dom betyder ALLT!  Vi kom hem vid åtta och sen hade jag tråkigt, nu sitter jag vid datan, och har ätit en hel påse gott & blandet och sitter och inte svälter, ! hahah jag höll på att skriva det, jag menar att det är sjukt varmt!


nu ska jag se en film på tv, imorn ska vi åka till ullared, det tar 5 timmar!  så jag ska nog lösa en hel del kórsord occh lyssna på musik,  PUSS  PÅ ER ! =) //SPIKEN
2010-07-12 @ 21:02:15 Allmänt Permalink


Kommentarer
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0