lycklig.

HEJ! har inte haft tid mé bloggen, jo när jag väl skrivit ett bra inlägg så går det inte fram ! "webbsidan kan inte visas"

jag försöker igen, och vill bara säga att jag är lycklig, och att jag är på väg ifrån gotland en vecka. Imorn åker jag och familjen på en liten tripp, genom kolåmården, ullared och helsingborg! ikea.


just nu mår jag lite illa! har vart och tagit ur pengar nyss,dessutom ska jag låna en summa från mina PÄRON, schyssta va? ? japp!

dom här sista veckorna har jag vart med RAMONA <33! Vart på stan och på kneipbyn.

btw har jag vart vid ingela med, är inte så hemskt förstjust att vara där, men en helg är ganska okej man överlever, men EFTER RESAN SKA JAG VARA DÄR EN VECKA, SNÄLLA RÄDDA MIG NÅGON?




egentligen inga menat till henne, men jag vill hellre vara någon annanstans.. per othba o cesar? nai. det får jag ändå inte.



nu har jag ont i magen också


btw ska börja på ka skolan  i höst!! :D puss
2010-07-10 @ 18:54:59 Allmänt Permalink


Kommentarer
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0