lycklig

hej alla gangsters! va händer? jag sitter i vibble och typ segar, har jobbat hela veckan! inte kul.. eller jo! det är sjukt kul, jag tjänar ju pengar va fan! ;)

resan har gått bra, och jag är 2000 kr fattigare från ullared (gekås)
 
som sagt jag har bott i Vibble den här veckan, inte det roligaste jag vet, så fort jag är borta ett par dagar kommer alla tankarna  och jag blir.. inte deprimerad eller låg eller så, men jag har ett lite vassare humör.. om man säger så.

imorn åker jag till klinte med bussen, och jag ska vara hundvakt åt lilla På! så heter hunden, det är min faster och hennes snälla man som har en massa hundar! så jag ska vara vakt tills tisdag!

jag älskar verkligen hundar <3
börja tänka på tyresö tiden det var en ganske najs tid om jag tänker efter eller , det var en jobbig tid men den var viktig.

skogås! saknar dom där.. eller gör jag det?? jag vet inte dom var schyssta iallafall, bättre än på klinte...




Jaja, nu får ni ha det bra och jag saknar felizia! <333








fan killar! kan ni sluta vara så jädraz snygga jag blir ju galen!
2010-07-24 @ 23:00:44 Allmänt Permalink


Kommentarer
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0