soc

Hej! ett inlägg om S O C . jag ångrar inte detta inlägget, tyck vad ni vill. för nu har jag fått nog!

Skärholmens stadsförvalning....  Mm vad fan ska man skriva det här utan att få skit av någon? Hahah, svaret är omöjligt, lovar att n¨ågon kommer ringa roger och fråga vad det är me mig. Men det skiter jag i nu . Jag har kanske spårat ur nu, men skit samma.

 Skärholmens soc.. ja jag ska vara riktigt ärlig nu! dom är sjukt dåliga. Dom vet inte när man Fyller år. ringer aldrig och frågar hur det är, Knappt när det är kris så är det nästan så att man ska ringa 100 gånger för att ens prata en stund! Ja.. Skolan är deras fel. att Dom pratar med skolan TVÅ DAGAR INNAN JULAVSLUTNING, när ´dom fick ALL INFORMATION i OKTOBER, vad är problemet ? En fråga  har jag: Jobbar ni för pengarna eller för att ni älskar era jobb och hjälpa ungdomar som har det svårt ? Jag har aldrig litat på soc efter att Kersti slutade,. Henne kan man fortfarande lita på!!  Har inte berättat något personligt för dom alls, Jo, men då har jag vart tvungen, typ vid möten  eller så! 

Soc borde avskaffas! jag vill jätte gärna hänga ut namna men jag gör det inte den här gången. Jag lovar. en av dom tänkte jag skriva om att ja hatar, men det gör jag inte för att jag vet hur det är att få sådana ord mot mig!

Okej.. skärholmen...  soc.. JOBBAR ENDAST för pengarna, för helvete! Sluta jobba! hitta ett jobb som att slicka röv! Fy fan, 

När JAG har fått nog är det INTE kul... Jag lovar jag tänker skriva det där smset, Tänker göra det där ultimatumet mot dom, TRE veckor¨får ni på er, annars går jag ut i media! jag skiter i om ni gråter eller vad ni gör,  ni betyder ingenting gför mig, om ni nu tar bort mitt LVU på grund av det här inlägget skiter jag.

 Jag vet att jag är en kämpe som klarar att överleva!  ja..  livet leker inte alltid
2010-01-12 @ 13:16:08 Allmänt Permalink


Kommentarer
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0