skolan !

Hej, klockan är snart åtta och jag är sjukt trött, jag e i skolan, väntar på att ramona och felizia ska komma =) <3 haha felizia vi hade k ul igår.. :P haha. Ramona du e bäääst <3 =)

Jaja. igår var det träning, snacka om lättnad när jag berättade om min diagnos! änntligen! Träningen gick bra men jag var sjukt trött! jag måste skaffa en crosstrainer eller nåt! för att om man kanske är lite trött och känner att man vil lägga sig i tid så kan man köra en timme på crostrainern! då blir det ju träning iallafall.! (a) hahah. Ja idag missar jag musiken!!! fan vad tråkigt att jag gör det! för nu när musiken äntligen börjar bli kul, då vill man vara med och verkligen förstå..

Jag ska till doktorn idag, så ska dra te sofia vid innan halv ett!

Ikväll händer inte mkt, ska gå och lägga mig TIDIGT.
Nu kom ramona =)  Yay! måste va social mot henne men herrå ^^ <3

2010-01-21 @ 07:54:54 Allmänt Permalink


Kommentarer
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0