pain inside pain outside of me

Hejsan, ja är inte på så bra humör för jag skrev ett jätte långt inlägg sen så försvann internet, irriterande! Jaja, men Sorry att jag inte skrev igår! Ja hann inte! Folk frågar hur det är på södervärn,vad ska man svara på det, jaag kan säga såhär: Musiken och engelskan är rolig men resten e lätt och ganska segt

Mm, Igår hälsade jag på... träffade Ramona <3 och blev sen vän med Felizia, synd att hon e 96a bara för då syns vi bara när vi e i lilla gruppen, men där är vi ofta så det är BRA! Gustav är tydligen ny! Enda killen, :P haha ! ¨

Igår tränade jag innebandy! Fy fan vad jag var trött jag var i en annan värld ! men jag har spelat innebandy i fyra dagar i rad, sen har jag mått dåligt och haft ångest inför skolan..

Ikväll ska jag bara ta det lugnt och gå o lägga mig vid 9 kanske vet inte men jag e trött!  Imorn har jag HK hela dagen vi ska göra morots soppa :( men men.. slutar klockan 12!! hahaa, det negativa är att jag ska till STHLM! :( orka dra te tyresö. ingen data på två dagar!! :0 så det suger, men jag ska inte va där nånting jag ska gå på stan hela lördagen, kommer hem vid typ 10 ska nog träffa angelica och lite annat folk, tror jag!  Finns på mobilen =) puss jag o måns för något år sedan =)

2010-01-14 @ 17:39:27 Allmänt Permalink


Kommentarer
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0