life is really life..

Hej, och förlåt för mitt språk igår, jag är lika arg idag, men tänker behärska mig! Det enda jag vet är att jag ska på möte med sädervärns rektorn halv fyra på måndag. Jag vill inte! Jag mår ganska dåligt av allt det här, att ha en oro i sig utan att slappna av är INTE kul. Det är inget man ska lära sig leva med.!

Jag vet inte vad jag vill ´För Emma K  Ska ju också byta skola, Men det här handlar också om Lathet! Det kan jag erkänna finns inge o skämmas för. 
 
Nu har jag städat mitt rum och toan. Är trött och halvskakig.. Jag har ju bestämt mig, att rycka upp mig och bete mig, fixa mina betyg! Jag ska verkligen göra det. Nu är det bara än känsla av oro och ovetande man har i sig, Man speckulerar: om det blir så vad händer då, mn om jag gör så, vad blire för skillnad då. ? Södervärn, klinte södervärn, klinte PANIIIIIIIK!!!!!!!!AARRRRRGH!


Mm vi e fyra i huset nu me.. så att det blir fler problem, mer och fundera på, hon får mig att tänka ibland, men får mig också att reagera  "på saker o ting...." Mm inge komentar på det, har egentligen inte me det o göra. Men när jag bodde i tyresö hade jag samma problem även om jag hade mer pratstunder med dom andra, jag vill hjälpa fast kan inte göra det på rätt sätt, vill ändå höra på problemen. Det var i tyresö jag märkte att jag ville hjälpa folk.. Vuxna med, men där var det kört, dom har ju alltid nån o berätta för. Jag vill inte bli psykolog absolut inte men jag vill kunna hjälpa folk, helst äldre, dom har större och allvarliga problem!


Det har faktist hänt att jag försökte hjälpa en 17 åring, du vet vem du  är! Slutet av tyresö tiden. Jag ville bara hjälpa men det slöt med att jag nästan fick en snyting! Det var tydligen fel sätt att hjälpa. Men hon kom och bad om ursäkt dagen efter. Även fast hon sa: Amira? radera mitt nummer jag vill aldrig att vi har kontakt igen ALDRIG








 Mm JAG var inte chockad. jag var lugn. men det löste sig.! allt löser sig! ha det bra :) puss på er :*
2010-01-08 @ 15:08:44 Allmänt Permalink


Kommentarer
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0