life is life..

Heej! Förlåt för att jag inte skrev igår, men det fanns inget o skriva om. Det var världens tråkigaste dag! Jag gjorde ingenting...

Okej,nu ska jag berätta om Den här dagen.

Hahah. jag blev väckt klockan kvart över ett och då skulle vi in till stan. Skulle hjälpa Cillen med o köpa grejer till hennes lägenhet! Ganska tråkigt, men jag var typ bara me i affären o sa ingenting.. Haha, typ familjens bodyguird eller hur det stavas... Iallfall, efter vi hade vart på Rusta så Åkte vi hem till hennes nya lägenhet som är jätte fiin!! Det blir ännu finare när det är möblerat klokt och allt är klart.<3  jag är SLÖ. jätte tröött. ska väl bara ta det lugnt. IMORN ÄR DET SANNINGENS DAG. Då får jag reda på vilken skola jag kan gå i Klinte eller södervärn! jag villl gå i Klinte, ingen komentarer om varför. Dessutom så saknar jag klinte, men södervärn är roligare o sporta med... men det är 1 grej. Jaja jag kommer vara jätte nervös imorn.

När Roga ringer imorn så vet jag vilken skola det är jag ska gå i!! HÅLL TUMMARNA! Vad finns  där uppe egentligen ? ? ? ? ? HAR PASSERAT, DAGS FÖR YA TAG GOTT FOLK
2010-01-06 @ 18:46:32 Allmänt Permalink


Kommentarer
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0