klinte , södervärn, klinte södervärn klinte södervärn?!?!!?½!

tjeeena bloggen! Jaa, igår så spelade vi match, gick väll sisådär.. Vi spelade bra, men Ja.. Vet inte riktigt vad jag ska säga. Det ENDA negativa var att vi forlorade.. 3-7. Jag gjorde en skit match, visst jag räddade några bollar hit och dit, men jag fick så jäkla ont i mina armbågar... jag slänger mig liksom när jag Dödar för bollen och då landar jag på dom.  Trodde nästan jag skulle gå av planen, Men nej jag fortsatte och kasta mej och fick allt ondare, Men vad gör man för laget? MAN STÄLLER UPP!  OCH BITER IHOP.

Ska träna ikväll. Det blir nog kul. Jag har svårt att tänka just nu.Ska på möte om en timme, eller vi ska åka härifrån om en timme, jag är stressad, arg orolig, gråtfördig och glad på en och samma gång, hur år det ihop? ångest kallas det... Har fixat lite låtar te min ipod och har bara tagit det lugnt. Jag är hungrig men jag vill inte ha mat, jag ha mötet avklarat FÖRST. Fy fan jag tror jag ska spy.!

 

Igår läste jag iallfall ut boken jag fick av westbas i födelsedags present! trasig heter den! Fy fan vad hemsk! den är liksom sann också! ´Jag gillar sådana böcker med problem och sånt, det får mig att tänka till. 

 

 JAG är helt stressad och RASTLÖS, ´jag går mellan att bara lyssna på musik och sitta vid datan, eller så går jag runt med musiken i örona och sjunger som en galningointressant.. Jag vet!

 

bara så alla vet så saknar jag EMMA LEHRBERG!!  <3 saknar dig gumman, därför får ni en gammal bild på oss två =)SAKNAR <3

2010-01-11 @ 13:48:01 Allmänt Permalink


Kommentarer
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0