kaaaaaaaalaaaaaaaas

Heejsan hejsan, Vilken dag! jag vaknade vid halv två på dagen av att Sofia väkte mig med en sång:Jag må hon leva jag må hon leva lalala Och så vidare, jag fattade ingenting, jag fyller ju år imorn. O när jag kom ner va alla där, cilla sofia o karam! Trevligt, jag fick presentkort, på stan! tack:) vi åt frukost, fikade och hade trevligt

Sedan åkte vi till stan i brådskande fart, och såg I B K  som gjorde en stålande match, min favorit spelare är såklart Jonas gatu! har alltid vart! ha nvar bra, målvakten med FAST han inte kan hålla upp händerna klokt, saknar Peter N där faktist! andra målvakten e ju bättre. Men teodor som han heter(första målvakten) Kastar SJUKT bra utkast.

Nu är jag hemma ska äta mat snart, fast jag är inte hungrig..

Snart kommer westbaaas och firar miig! de blir kul, Undrara vad jag ffår för kul av dom då? Imorn på min 15 års dag ska jag bara ta det lugnt, ska te Banken och fixa legitimation, hah typ äntligen?
2010-01-03 @ 19:07:39 Allmänt Permalink


Kommentarer
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0