hockey

Meen tjeeenare! haha, vilken kul träning det var igår. =) fredrik var där! även fast jag undrar vad fan han gjorde där? han sak ju till en högre division.. han är för bra för KIK. =) han e sjukt snäll. Träningen igår var jobbig, men kul, ännu roligare blev det när jag fick hockey tackling av emilia! =) japp, men det tåla jag, jag har alltid velat spela hockey, men det gör så jädra ont i foten på mig ;( så jag kan inte.

Idag så ska vi i åttan åka skridskor, fy fad tråkigt, men n u ska jag vara positiv så jag suddar det och skriver: guuuuuuud  vad kul det ska bli och åka skridskor!

Igår så sov jag sjukt mycket!  jag e så trött nu fr tiden..  Jag ska nog ta ett BAD när jag kommer hem. jagfryser ihjäl och jag har sjukt mycket kläder på mig! Nu kom ramona, =) ska vara social mot henne  puss på er! =)
2010-01-28 @ 07:59:07 Allmänt Permalink


Kommentarer
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0