helgen

Helgen var fantastisk, innebanymatchen vill jag in te skriva om.

Felizia sov hemma vid mej :D vi bada bubbelbadkar, spela spel såg på tv ÅT MYCKET GODIS, haha, och vid halv tolv på lördag så såg vi: jag vet vad du gjorde förra sommaren.

Snacka om att vi skrek! felizia och jag hade sjukt kul, på söndagen bada vi bastu, jag slog henne i kallaha, hon slog mig i singstar.. så det jämnade ut sig! haha<3  Felizia <3 du är bara bäst!

Synd att inte ramona inte kunde:/

Nu sitter jag i skolan och är glad för att jag sitter vid datan.. har ju data/mobilförbud ett tag till...

Jaja, haha jag o felizia ska göra om vårt lilla hemliga ställe, roger sa ja, men majbritt sa nej... men måla om är väl inte så farligt? :) puss på er. har tyvärr inge bilder från  i helgen :(
2010-01-25 @ 07:53:02 Allmänt Permalink


Kommentarer
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0