happyyyyyy

Heeej ^^ jag e på weeird humör, jag är på tävlings humör, haha jag ska HA 165 POÄNG!! när jag slutat nian! jag sak in på omvårdnadsprogrammet, ska kolla lite på gymnasie och så nu :D hehe.

Denna morgon hemma var inte kul, jag o bea hade en halvtimme o göra oss i ordning, jag blev klar, bea inte. det slutade med en stressad morgon trött majbritt körde oss till vägslutet och frågade rodney om det gick en buss till och det gjorde det, det slutade med att majbritt sa: då ber jag om förlåtelse tjejer!
Hoppas du u får sova gott majbritt ;) haha. Jag är såååå trött

Idag är det träning, direkt när jag kommer hem ska  jag sova så att jag är pigg till träningen, eftersom jag är trött hela tiden!
btw det luktar tandläkarklinik i klassrummet. i hate
2010-01-27 @ 07:57:10 Allmänt Permalink


Kommentarer
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0