GOTT NYTT håååååååår

Gott nytt år på er!  Nytt år och nya mål ska sättas. Jag o familjen  hade faktist en Väldígt intressant diskussion med familjen som fick mig och tänka, Jag måste skärpa mig, Jag är 15 på måndag så jag måste visa det med! Igår var ganska trist men det var ända ganska trevligt, Har aldrig vart ett "Fan" av nyårsafton har nog med barndomen och göra. Jag  var iallfall sjukt trött igår, Fast jag somna inte! Duktigt!

Det var god mat, vi var vid vesbaaaaa. Dom åt fisk, jag åt kött! det var snällt att dom kunde ordna det! Senare åt vi SJUKT god safrans pannacotta, måste faktist erkänna att den är bätttre än ROGAS, inge illa menat men den här var mycket godare! Vid 12 slaget gick vi ut, inge speciellt typ. raketer pang bom pang! sen drog ja o mamma hem. Roga spelade på hassela passela! blä på dom :/ Men men jag somna när ja kom hem typ direkt.

Vakna idag vid kvart över 10.

SEN hände en pinsam grej!  Haha, vågar knappt säga det, men jag skyller på att jag var nyvaken! Ja viste inte vem jag pratade i telefon med men jag tyckte att rösten var trevlig och jag visste vem det var, sen när jag fråga majbrit så var det PER!! jag tror jag skämdes ihjäl, Men han var förkyld så jag skyller på han :)

Idag blire o ta det lugnt med familjen o titta på film ,clint eastwood :D jag e ganska trött. Nyårdan är typisk slappar/film dag, puss på erTHIS IS ME, ACCEPTERA MIG, ELLER INTE JAG ÄR MIG SJÄLV! TROR JAG? ;)

2010-01-01 @ 13:18:18 Allmänt Permalink


Kommentarer
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0