GLAAAAD

Heeeeeeej!!! =) är glad! jag har precis haft engelska det var kul, eller? det var lätt, mohahaha. Ska ha svenska tio över! kul! jag är seriöst på sjukt bra humör! haha =P

Felizia och ramona är här ska vara med dom idag =) i skolan! tack för att ni finns girls <3 =)
 
Igår gjorde jag inte mycket, såg på tv  och sen gick jag och la mig, jag är sjukt trött nu förtiden , jag går upp klockan 6 på morgonen. så det är inte konstigt. haha.

Ikväll är det innebandy träning! kul, men jag är ganska trött.! så jag kommer däcka så fort jag kommer in i min lilla Sköna säng. två dagar utan mobil nu! fyfan va svårt det är, jag är seriöst beroende av den :S vad gör jag om det blir två månader utan  den? då dör jag seröst! nej  men asso, fan, Men det e jag som orakat det så jag får skylla mig sjäälv. Juste Brian kom igår! Han är bäst! MYCKET VÄL GODKÄND +++++++ han betyder mycket! han är bara bääst! han har hjälpt mej och familjen mycket och det är jag tacksam för. nej nu ska jag vara social mot tjejerna <3 ha det bra / (SPIKAS) AMIRA! Vad finns där uppe egentligen? :S PUSS =)
2010-01-20 @ 09:00:27 Allmänt Permalink


Kommentarer
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0