FUN

Hej Hej! Min födelsedag idag! Hur det känns??? Nja... inte alls mycket jag blev avfirad igår, Jag fick en bok som jag hade önskat mig av Westbas, Och 1000 kr av roger o majbritt + att jag fick 400 typ presentkort på strövet.Jag bytte bort två av dom till majbritt så jag fick 200 istället, nu ska ja försöka göra samma med roger.! Jag vill ha en bärbar data!

Jag har typ 1640 kr 1840 om jag byter strövet presentkortet med roga. Vad ska man köpa för dom pengarna?? JAG vill ha en data, men tror inte jag klarar spara så mycket pengar till typ 4000. Vill  köpa ny mobil med, Det är ingen brådska med det men jag får spel på den ibland! datan får jag damp på 24/7 asso! typ hela tiden, den e seg, men jag HAR rensat, jag lovar, de är mycke minne jag har i datan. +Att den blir hellt sayko ibland. Det skulle vara skönt med en liten data man kan ha i sängen! och så att man kan ta med sig den överallt.

Vilket utlägg va? Inte för att jag kom fram till något klokt, men ändå . jag var bara tvungen o skriva det. Ingen som har en billig bärbar data til mig ? (a)

Ikväll är det tränings match mot killarna :( tycker inte det e kul o möta dom! Man ser en annan sida hos oss laget. vi spelar typ som vi gjorde i Lördags.. Jag e inte heller speciellt bra mot killarna, Men det är för att jag vill tackla SÖNDER dom. MOHAHAHAHAHAHA  hatar deras speeeel. och deras skrytande!

TILL DET POSITIVA;
det är alltd kul att försöka berätta vad Itunes är för den äldre generationen, Var o åt på Hassela O åt. Fick försöka förklara vad Itunes är. de gick inte ! haha men till sluuuut så  typ efter20 min. Tack tomas för att du hjälpte mig! :)






PUSSSSSS PÅ ER///SPIKAS
2010-01-04 @ 15:53:06 Allmänt Permalink


Kommentarer
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0