endre

Hejsan! Idag har ja och några i laget vart och städat ett dödsboende, TRODDE vi... Men sen sa dom att hon  hade flyttat bara.. Jaha. Det var inte alls roligt,men jaja jag fick göra lite saker! Fy fan vad äckligt det var att plocka bort mögliga växter från krukor!! Det luktade jätte illa! Det var trevligt med sällskap från laget <3 :D Efter några timmar var det över! skönt.

sen gick jag hem och satte mig vid datan och tog det lugnt. Var ensam hemma i 20 min kanske, sen kom tha familiiija, Efter dom Hilda!!! Fan vad kul hon och hennes snygga kille var vid oss någon timme, Trevlans trevlans! Macka, kaffi och prata var det ungefär :)

Nu sitter jag här och typ är stresad.. Ja ska till stan me Josse och hennes mamma och josss pojkvän. Vi ska se Endre vinna en match! Dom spelar imorn me! den ska jag också se! 

VIKTIG INFORMATION!!!

KLINTEHAMNS IK MÖTER ENDRE UNGDOM B  KOM OCH TITTA, 19:15 I SÖDERVÄRNS HALLEN

Oj nu fick jag bråttom puss knu kom josse tror ja. klockan e halv 4 !!
2010-01-09 @ 15:28:48 Allmänt Permalink


Kommentarer
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0