dubbel

Hej, nu sitter jag och pratar med moona <3 =) haha , hon vill komma o se på matchen på lördag! haha, jaja, men jag orkar typ inte skriva men igår satt jag vid tvn,

Jag har hk hela dagen idag, ska fråga om jag kan ta halv tolv bussen.. haha. sen ska jag hem sen ska jag till stan igen med familjen, Och titta på data, såg igår på annonsbladet, och killen verkade trevlig men ändå ska mina päron vara så himla misstänksamma! blä! Ja jag har svårt att lite på folk. Men när det gäller att köpa saker så får man ta en chansning! =) lev livet som det vore din sista dag, vafan , 2012 går ju världen under? :S

Haha, men ha det bra alla! puss puss SAKNAR <3 det här är jag
2010-01-22 @ 08:01:06 Allmänt Permalink


Kommentarer
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0