ARG OCH FÖRBANNAD

Hej ni som läser, Kommer vara lite negativ nu! JAG är arg, orolig och ledsen! Jag vet fortfarande inte vilken jävla skola jag ska gå i! jag har ringt Ida på soc, hon svarade inte, jag är otroligt arg BESVIKEN OCH ARG på den jäveln! hon e precis  som alla andra soc arbetare på skärholmen! Det blir antingen liten grupp på s-ödervärn eller klinte skolan! SNÄLLA GUD! LÅT MIG GÅ I KLINTE SKOLAN! SNÄLLA!!!!?????  jag grät när roger ringde förut. FY fan vad jag är trött på att vänta!

Soc kan dra åt helvete. jag vill byta till huddinge soc! där är det bättre och Kersti jobbar där. Då skulle jag inte ens behöva vara orolig! Att ha ångest över en sådan grej är INTE OKEJ , inte alls okej just nu är jag är så jag nästan gråter, då är det kris! helvestes jävla SKIT







FÖRLÅT FÖR MINA ARGA ORD MEN JAG VILL ATT ALLA SKA VETA ATT MIN SOC SUGER ***(!!!!!!!!!!!)
2010-01-07 @ 14:44:41 Allmänt Permalink


Kommentarer
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0