liiiiiiiiiife

Heej! =) im back. I Söndags var jag med Katja <3 Vi bakade.  =) haha kuligt^^

Igår var det tränin.. Var trött o inte fokucerad. Just nu vull jag bara fokucera på skolan o egentligen bara spela innebandy när jag själv känner det.. Jag börjar tappa lusten igen.. Jag vet inte varför. Komigen nu, jag får rycka upp mig !

Jag ska´byta rum! jag håller på o göra en skiss hur rummet ska se ut, alltså hur jag ska möblera det. ska nog ha det ungefär som Bea hade det men lite förändringar! vill ha en loftsäng!  Tror inte jag får en, men roger sa att vi skulle prata om det, Majbritt skakade på huvudet. Vad ska det beyda??

Jaja, inredning är kul, sak gärna vara mjuuukt och typ fluffigt, kuddar, ljus ochsånt =) men men, vi får se hur det blir!  Ha det bra puss =)
2010-02-09 @ 08:02:15 Allmänt Permalink


Kommentarer
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0