liiiiiiife is amazing

Hej, förlåt att jag inte skrivit, Men jag har vart ganska smått negativ i mitt huve, så då e det inge ide och skriva, men nu e jag på bättre humör, och kan säga att helgen vart great! och att veckan börjat lite sisådär, igår var jag på träning, sjukt trött var jag!

Roger me. så han strunta i träningen, det tänkte jag me göra, ville se på innebandy på träningen.. men det fick jag inte!:P

Jag har märkt att jag e en "lillpolis" haha, säger till alla att tänka på betygen, säga till andra att skärpa sig, men det e för att jag bryr mig! annars skulle jag bara skita i den personen, låta den ruttna ihop och knarka supa och vara ensam, vara en kriminell jävel. Gustav står här och skrattar! vadå? det e ju sant.. Gustav is THA SHIIIIET!

Jag pekar inte ut någon person! Jag vill ju jobba med problem ungdomar, vuxna som har problem, me knark och alkohol, kriminlitet, och sånna som har borderline osv..  Nu ska jag hjälpa gustav och få ordning på hans liv: då börjar vi ! =)
2010-02-02 @ 10:19:16 Allmänt Permalink


Kommentarer
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0