hej=)

Heej, back in buisness, eller hur det stavas, Praon gick så himla bra, fronta plocka upp varor, och massa annat, fick massa beröm, ska söka sommarjobb där =)

I helgen, så har jag vart med familjen, vi va på maxmorgan med westbergs. =) god mat.
Sen så gick vi hem o såg på hockey=)

Lördags så rensade jag mina saker. KUUL=) sen såg jag o majbritt melodifestivalen, åt godis och chips, och hade det luugnt! såg på film och bara hade helg.
I går vill jag inte prata om! vi kunde lika gärna Kört VO.... Åh vad sur jag var efter matchen, men ANDRA PERIODEN VAR PERFEKT"
men det blev förlust..

NU blire skola en vecka sen SPOOOOOOOORT LOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOV! VILL VILL
2010-02-22 @ 08:05:39 Allmänt Permalink


Kommentarer
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0