happy

Heej, ligger i sängen o lyssnar på musik, funderar på o se en film? Neej..  E för jädra trött för det, Ska egentligen sova nu.. men orkar inte. nu när jag äntligen får ha min nya dator. Mm, har dataförbud, Men ikväll e jag ensam hemma för pärona e vid westbas.

Ikväll har jag gjort mat till mig själv som bestog av: lövbiff, sötsur sås, sallad, pommes frites. Visst e jag duktig. faktist skönt o vara ensa
 Imorn ska jag bara ta det lugnt. typ städa rummet,orka typ inte idag, va social me majbritt, prata me henne om allt o lite till.! hon betyder mest <3 sen  gick vi te ica o handlade. Träffade Anki där(: längesen man såg henne.

Sisse med <3

Hahaha. Erik var i affären, hasselas chef

Eik: åh amira har du köpt blommor till mig ?
amira:verkligen inte.
Érik: va?
Amira, nu tänkte jag säga något riktigt dumt men jag behärskar mej
Erik säg!
JAG: nej

 Det som jag hade täknt var o säga: visst du får blommorna om du inte varslar min Pappa, dom ska ju varsla 30 På hassela! :O jag gissar: om 5 år är hassela i kk om dom fortsätter såhär?  mina tankar om hasela sjunker faktist varje gång dom drar ner på folk eller nåt annat...



Komunen drar in på special undervisning, och en jävla massa pengar och dom tänker på miljön MEN, när majbritt öppna nå räkning eller faktura elr nåt så var det ett blad som var fyllt med siffror, och sen så följde det med ett papper där det stod gotlands komun och inge mer? Jag menar det är säkert 20 00 som får såna grejer av komunen, 20000 ONÖDIGA papper.


 Men iallfall, när vi var i affären så passade jag på o prata med niklas. Han e väl chef för ica elr nåt? jag ska praoa där om 2 veckor. :D happpppyyyy puss på er <3
2010-02-05 @ 23:32:06 Allmänt Permalink


Kommentarer
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0