stress

Hej allihopa! här sitter jag och skriver eett inlägg och lyssnar på musik. Idag fyller min kära syster år! :)

Idag ska jag städa nedre toaletten, medan resten är i stan och har det bra och handlar julklappar? varför sitter jag här? jag har precis tagit en dusch och ska bara checka läget lite :)

imorn är det julafton, och jag har lite blandade känslor för det iår faktiskt! varför? vi skulle dra ner på julklapparna detta år, jag försöker ta hänsyn till det och acceptera det, men jag vet inte vad jag önskar mig, det är jätte tråkigt, att inte känna den spänningen och undra om man får det man önskat sig eller inte. Nu tycker ni väl att jag är jätte konstig? okej,  tyck det då.

Det jag liksom kommit på är liksom, presentkort.. Hur kul är det att få i julklapp liksom? jag vill riva i mina paket

Jag känner  mig som sju, och jag vill vara sju år på julafton. hatar den här känslan!


jag ska försöka vara positiv.

Dessutom har jag en jäkla ångest att jag inte har julklappar till alla!



jag
2010-12-23 @ 10:58:26 Allmänt Permalink


Kommentarer
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0